یادداشت هاى شخصى میم شین

اینها یادداشت های شخصی خودم است بدون هیچ اقتباسی،می خواهم نظراتم را باشما در میان بگذارم..

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

یادداشتی در مورد فیلم آب نبات چوبی

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

 

آب نبات چوبی

 

برای دیدن آخرین ساخته محمد حسین فرحبخش آنقدر عجله داشتم که اتومبیل دلبندم را با کلی سیستم و تجهیزات در بدترین موقعیت ممکن آنهم در خط ویژه پارک کردم!

توقع داشتم موفقیت فیلم خصوصی را تکرار کند اما دریغ. فیلمنامه آنقدر ضعیف بود که به راحتی پس از چند دقیقه تمام داستان را لو می داد. جدا از آن باید به شلختگی فیلم هم که سوالات بسیاری را در ذهن مخاطب ایجاد می کند، اشاره کرد. آنجا که معلوم نیست هر کدام از کاراکتر ها کجای داستان هستند؟ نگین چه موقع می میرد؟ مهرداد چه نقشی دارد؟! و شاید بهتره بگیم نقش پژو 405 برادر مارال از میلاد کی مرام پر رنگ تر است!

بازی های سخیف و مصنوعی،ضعف کارگردانی در اجرا و هماهنگ نبودن با فیلمنامه از مواردی هستند که فیلم را نه در خور سینمای ایران بلکه در حد یکی از قسمت های سریال"شاید برای شما اتفاق بیفتد"(آن هم صرفا برای پخش ازشبکه ی آی فیلم!) تنزل می دهد!

اصرار بر فیلمسازی بیمارگونه ای که ریشه در جهان بینی،اعتقادات و باورهای فیلمساز و جامعه ندارد و صرفا برپایه ی موجهای گذرا و کم اهمیت مانند خیانت و عشقهای مثلثی استوار است،نتیجه ای جز فیلمهای این چنینی که به زور تبلیغات ممکن است بیننده را به سینما بکشاند و البته پشیمان برگرداند،ندارد.

این طور فقط بر پشت کوهی بودن خود اصرار می کنند!

 

 

 

میم شین

Mimshin90.blog.ir

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
میم شین

طعم دست نیافتنی

همیشه فقط اولین لقمه،طعم واقعی غذا رو داره،

در واقع بقیه ی لقمه ها تلاش برای تکرار یک طعم تکرار ناپذیر(یه حس خوب) که دیگه تکرار نمی شه!

۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
میم شین